ייעוץ זוגי בצפון

ייעוץ זוגי בצפון - או טיפול בזום: מה עדיף לנו?

גילי ויינטראוב

ייעוץ זוגי בצפון

ייעוץ זוגי

אז החלטת/ם שהגיע הזמן לייעוץ זוגי. מה הצעד הבא? איך מוצאים מטפל?

היום בעידן הדיגיטלי אנחנו כבר לא צריכים להגביל את עצמנו ולחפש ייעוץ זוגי בצפון קרוב לבית. יש לנו את האפשרות לעשות טיפול זוגי מהבית או מהמשרד. אז איך בוחרים את הפתרון הנכון ביותר עבורנו? הנה מדריך קצר שיעזור לכם לקחת החלטה:

ברוכים הבאים למאה ה-21

התקופה בה אנשים עובדים יותר מהבית ומבזבזים פחות זמן בחוץ.

האם גם ייעוץ זוגי יכול להיות חלק מהדברים אותם אנו עושים מהבית?

למעשה, אין סיבה שלא. בכל העולם, בעיקר בתקופת הפוסט קורונה אנשים עוברים לעבוד ולעשות עוד ועוד פעולות מבלי לצאת למרחב הציבורי.

טיפול זוגי בזום

טיפול בזום

ייעוץ זוגי בצפון ליד הבית - או טיפול בזום: מה ההבדלים?

הנה מספר קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתם מחליטים: 

פיזיות – יש אנשים שהמפגש הפיזי חשוב להם. שישיבה על כיסא מול מטפל עושה להם את זה ומשפרת את רמת העבודה וההקשבה שלהם. אם אתם מהאנשים האלו אז ייעוץ זוגי בצפון ליד הבית יכול להתאים לכם. אם זה לא המקרה, אז טיפול זוגי בזום יכול להיות מענה מצוין עבורכם.

קלות – ייעוץ זוגי בקליניקה מחייב אותנו להתארגן על אמצעי תחבורה, להודיע בעבודה או בבית על היעדרות ואולי אפילו להתארגן על עזרה אם יש לנו ילדים קטנים. לעומת זאת טיפול זוגי בזום מאפשר לנו לעשות את הטיפול מכל מקום בו יש לנו מסך ופינה שקטה.

זמן – ייעוץ זוגי בקליניקה מחייב אותנו לפנות זמן לטיפול וגם זמן לנסיעה הלוך וחזור. טיפול זוגי בזום דורש מאיתנו לפנות את הזמן הדרוש לטיפול בלבד.

בחירת מטפל – כשאנחנו מחפשים ייעוץ זוגי קרוב לבית אנחנו מגבילים את עצמנו למטפלים ולשיטות טיפול שקיימות בסביבה שלנו. לעומת זאת, כשאנחנו מחפשים טיפול זוגי בזום אנחנו יכולים לבחור את המטפל ואת שיטת הטיפול המדויקים לנו ביותר.

אפקטיביות – למרות התפיסה שלנו שמפגש פנים אל פנים יכול להיות אפקטיבי יותר, אין הבדל ממשי בין טיפול זוגי בקליניקה בצפון לבין טיפול זוגי בזום. בכל אופן, למעט מקרים ייחודיים תוצאות הטיפול זהות.

שורה תחתונה: אז מה עדיף?

אם הנוכחות הפיזית חשובה לכם, המגע הקרוב, היציאה מהבית למרחב טיפולי, אז טיפול זוגי בקליניקה בצפון יכול להיות הפתרון היעיל עבורכם.

אך אם אתם מאלה שהזמן חשוב להם יותר, כמו גם הקלות והגמישות ברמת תכנון היום, אז טיפול בזום יכול להוות מענה מומלץ יותר עבורכם.

כך או כך, שיהיה הרבה בהצלחה!

מטפל זוגי

גילי ויינטראוב הוא יועץ זוגי ומטפל רגשי, יוצר שיטת 'טיפול זוגי בחצי' שעזרה ב-8 השנים האחרונות ליותר מ-300 זוגות להוביל את היחסים למקום חדש. כותב מאמרים על זוגיות באתר וואלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *