ייעוץ זוגי אונליין

ייעוץ זוגי אונליין: לשפר את היחסים דרך טיפול בווידאו

גילי ויינטראוב

ייעוץ זוגי אונליין

ליהנות מזוגיות טובה

חווים קשיים במערכת היחסים? חוסר תקשורת בזוגיות? שיחת וידאו עם מטפל מנוסה יכולה מאוד לעזור.

ייעוץ זוגי אונליין הופך בשנים האחרונות לפתרון המועדף על זוגות רבים מסיבות רבות: חיסכון בזמן, זמינות מכל מקום, אפשרות לקחת הפסקה קטנה במהלך יום העבודה ועוד.

ייעוץ זוגי אונליין - האם זה בכלל מתאים לכם?

כמובן שטיפול דורש התאמה לצרכים ולנטיות של המטופל. ישנם אנשים שהמסך מפריע להם בתהליך וישנם כאלה שלאחר שנים של התיידדות עם מסכים ייעוץ זוגי און ליין בא להם בטבעיות מוחלטת. אם אתם מאלה שדיבור דרך המסך לא מפריע להם להיפתח אז טיפול זוגי אונליין יכול להיות פתרון מעולה בשבילכם.

טיפול זוגי אונליין

ייעוץ זוגי און ליין

היתרון הגדול של ייעוץ זוגי און ליין

ישנן היום הרבה שיטות טיפול זוגי שחלקן יכולות יותר להתאים לנו וחלקן פחות. כאשר אנחנו בוחרים במטפל זוגי בהתאם לקרבה הפיזית אנו יכולים למצוא את עצמנו מפספסים דרך טיפול מתאימה יותר רק בגלל שהקליניקה מרוחקת מאתנו.

ייעוץ זוגי און ליין מאפשר לנו לבחור את המטפל ואת שיטת הטיפול המתאימים לנו ביותר, מבלי להתחשב במיקום הפיזי של הקליניקה.

יתרונות נוספים לייעוץ זוגי אונליין

הנה כמה יתרונות חשובים נוספים לטיפול זוגי אונליין:

התארגנות קלה – ייעוץ זוגי בקליניקה דורש מאתנו להתארגן ליציאה ובדרך כלל גם על כלי תחבורה. בנוסף אם אנחנו הורים לילדים ועובדים אנחנו צריכים לפעמים לג'נגל בין כל התחומים הללו. ייעוץ זוגי אונליין לעומת זאת מצריך אותנו רק למצוא מקום פרטי לשיחה במסך המתאים לנו ביותר.

חיסכון בזמן – כשאנחנו בוחרים בטיפול זוגי בקליניקה עלינו לפנות זמן גם לנסיעה הלוך וחזור, ובדרך כלל גם למציאת חנייה. בייעוץ זוגי און ליין עלינו למצוא זמן רק לשעת הטיפול עצמה.

פחות תיאומים – ייעוץ זוגי בקליניקה מחייב אותנו לתאם עם המטפל ועם בן הזוג הסעות ולפנות זמן יקר שיתאים לכל הצדדים. ייעוץ זוגי אונליין מצריך אותנו לפנות רק את שעת הטיפול מכל מקום בו אנחנו  נמצאים.

טיפול זוגי און ליין

טיפול זוגי אונליין מבלי לבזבז זמן יקר

האם יש הבדל בתוצאות הטיפול?

למרות הנטייה שלנו להאמין שטיפול פיזי פנים אל פנים מביא לתוצאות טובות יותר, ברוב המכריע של המקרים ייעוץ זוגי און ליין מביא לתוצאות זהות ואין הבדלים בין שתי הדרכים.

אם אתם מאלה שעבודה דרך מסך הוידאו מתאימה להם, טיפול זוגי אונליין יכול להיות מענה מעולה עבורכם.

גילי וייינטראוב - טיפול קצר מועד בזום או בסקייפ

עם ניסיון רב בתחום הטיפול הזוגי אני מציע אפשרות לייעוץ זוגי און ליין, מוגבל בזמן, המאפשר שינוי בדינמיקה הזוגית דרך טיפול במנגנוני הפעולה שלנו במרחב המשותף.

לפרטים נוספים מוזמנים להשאיר פרטים:

אפשר להחזיר את החיוך הביתה

טיפול זוגי בזום בתהליך רגשי מובנה

ייעוץ זוגי און ליין בשיטה שכבר עזרה למאות זוגות!!

שיטת טיפול זוגי בחצי מתחילים בשיחה טלפונית ללא עלות:

    מטפל זוגי

    גילי ויינטראוב הוא יועץ זוגי ומטפל רגשי, יוצר שיטת 'טיפול זוגי בחצי' שעזרה ב-8 השנים האחרונות ליותר מ-300 זוגות להוביל את היחסים למקום חדש. כותב מאמרים על זוגיות באתר וואלה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *