טיפים לזוגיות טובה

איך זוגיות צריכה להיות? 10 טיפים לזוגיות טובה +1 בונוס:

גילי ויינטראוב

טיפים לזוגיות טובה

איך לשפר את הזוגיות

כולנו רוצים לחיות בזוגיות מוצלחת אך לא תמיד אנחנו יודעים איך לעשות את זה. אז הנה 10 טיפים לזוגיות טובה (ועוד אחד לבונוס) שיעזרו לכם לשפר את מערכת היחסים:

טיפ 1 לזוגיות טובה: לכבד את הפרטנר שלנו

טיפ ראשון לזוגיות טובה הוא תמיד לכבד את האדם איתו בחרנו לחיות. אסור לזרוק מילים מזלזלות, אסור לפגוע מתחת לחגורה. אפשר לריב ולכעוס אבל חשוב להקפיד לשמור על כבודו של בן הזוג שלנו תוך כדי זה.

טיפ 2: אסור ללכלך בחוץ

מותר לנו להגיד לבן הזוג שלנו הרבה דברים בארבע עיניים. לפעמים זה אפילו רצוי בכדי לשפר את איכות היחסים שלנו, אך אסור בשום אופן ללכלך על בן הזוג שלנו בחוץ, לאוזניים אחרות. הזוגיות שלנו זו הקבוצה שלנו, זה אנחנו מול העולם, ואם אנחנו פוגעים בשמו של בן הזוג שלנו אנחנו פוגעים בקבוצה.

טיפ 3 לשיפור הזוגיות: לחזק האחד את השני

מבין העיצות לזוגיות טובה זוהי אחת החשובות: זוגיות זו מערכת שהיא במיטבה כשאנחנו מוציאים האחד מהשני את הטוב. להגיד מדי פעם מילה טובה, לפרגן, לכוון באהבה, אלה דברים שיוציאו אותנו החוצה אל העולם חזקים יותר וגם יאפשרו לנו להביא הביתה תוצאות טובות יותר.

טיפ 4 לזוגיות מוצלחת: לשמור על גבולות

בזוגיות מוצלחת חשוב שנדע להתפשר לפעמים אך לא לוותר על עצמנו. חשוב שלכל אחד מבני הזוג תהיה האפשרות להגיד 'לא' על מה שלא מתאים לו ולעצור בזמן התנהגות לא נעימה. עשו לעצמכם כלל: לא לעבור גבולות מצד אחד ולא לוותר על עצמנו מהצד השני.

איך זוגיות צריכה להיות

טיפים לזוגיות טובה: לשמור על גבולות

טיפ 5 לזוגיות טובה: לחפש את הטוב שבפרטנר שלנו

כל כך קל לראות את הדברים הלא טובים שבצד השני, אך כדי לנהל זוגיות מספקת עלינו לדעת לראות את הצדדים הטובים. אם אתם מחפשים מתכון לזוגיות טובה, אמצו את הכלל הבא: נסו לשים פוקוס על האיכויות של בן הזוג שלנו במקום על הפגמים.

טיפ 6: לבטא את הרצון שלנו

בן הזוג שלנו הוא לא נמרוד הראל והוא לא יודע לקרוא את המחשבות שלנו, גם אם אנחנו יחד כבר לא מעט שנים. משהו מפריע לנו? נסו להציף את זה ולתת לו או לה להבין את הקושי שלנו במרחב המשותף.

טיפ 7 לזוגיות מאושרת: לא לברוח מעימות

בהרבה מאוד מערכות יחסים יש צד שלא רוצה להתעמת ומתחמק מזה ככל האפשר. זה אולי מביא לשלום בית רגעי אך התסיסה הפנימית קיימת ולא מקבלת ביטוי. הנה עצה טובה: לפעמים כדי לחיות בזוגיות נעימה עלינו להרשות לעצמנו להיכנס לעימות, למרות שזה ממש לא נעים לנו.

טיפ 8 לשיפור מערכת היחסים: לאפשר לדברים לעבור

מכירים את האנשים שאוהבים לדבר על מה שלא עובד? לפעמים זה הדבר הכי לא נכון למערכת היחסים. לפעמים, כשאנחנו נותנים למשהו שמציק לנו כמה ימים הוא חולף לבד בלי שאמרנו מילה. אז חוק נוסף לזוגיות טובה: לא לברוח מעימות אך גם לא לחפש אותו בכוח.

עצות לזוגיות טובה

לאפשר לדברים לעבור

טיפ 9: ארוחה בארבע עיניים

אחד הטיפים החשובים לזוגיות טובה הוא לקבע לנו טקס שבועי בו אנחנו יושבים יחד ומדברים על דברים שלא בהכרח נוגעים לזוגיות שלנו. זה מקרב אותנו האחד לשנייה ומחזק את הקשר בינינו ואת תחושת היחד שלנו. אם זה משולב מדי פעם גם בצחוק אז בכלל זה טוב.

טיפ 10: חלום משותף

עוד כלל לזוגיות מוצלחת הוא לחלום יחד. חלומות משותפים מציירים מטרה עתידית עבורנו. מטרה עתידית ששני הצדדים רתומים אליה מדביקה אותנו האחד לשנייה ומייצרת רצון להיות ולהשיג דברים יחד.

טיפ בונוס לזוגיות טובה: לדעת לבקש סליחה

לא תמיד אנחנו צודקים. לפעמים גם אם חשבנו שצדקנו אנחנו עלולים לגלות שטעינו. זו לא פחיתות כבוד לבקש סליחה. לפעמים לבקש סליחה זה הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות עבור היחסים שלנו. אם תשמרו על הכלל הזה תגלו שזה בדרך כלל מחזק את הקשר וגורם לצד השני הרבה פעמים לרצות להתקרב אלינו יותר.

אם תדעו לשמור על החוקים הללו לאורך שנים סביר להניח שתיהנו מזוגיות בריאה ומתגמלת.

אפשר לשפר (משמעותית) את החיים בבית!

טיפים לזוגיות בריאה בתהליך מובנה

עצות לזוגיות בשיטה שכבר עזרה למאות זוגות!!

זוגיות מוצלחת מתחילים בשיחה טלפונית ללא עלות:

    מטפל זוגי

    גילי ויינטראוב מאמן זוגי ומטפל רגשי, יוצר שיטת 'טיפול זוגי בחצי' שעזרה ב-8 השנים האחרונות ליותר מ-300 זוגות להוביל את היחסים למקום חדש. כותב מאמרים על זוגיות באתר וואלה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *