גילי ויינטראוב - לקוחות מספרים:

המלצות נוספות:

5/5

ממקום של מובלת הפכתי למובילה

"מצאתי את עצמי מדברת על נושאים שלא תיארתי לעצמי שאחשוף בכזו קלות. בדרכו הייחודית, גילי פתח לפני מרחב מוגן ומקצועי בו יכולתי להבין ולרקום יחסי קירבה עם עצמי. קיבלתי כלים פרקטיים שמיד הבאתי לידי יישום בחיי היומיום. ממקום של להיות מובלת, הפכתי למובילה. הדינמיקה בחיי המשפחה השתנתה. יצאתי עם בונוס לחיים. תודה ענקית."
טיפול זוגי המלצות - מירנה
מירנה
Designer
5/5

הסערה שקטה

"באתי בסערה רצינית עם הרבה חוסר אמון בעצמי, פחדים שהלכו איתי כל החיים. חוויתי המון תקיעויות, המון קושי, וזה השפיע על האינטראקציה הזוגית שלי ועם הילדים. עם כל תהליך שעשינו בטיפול דברים התחילו לזוז. התחלתי להרגיש קלה יותר, יותר מסוגלת, מחוברת לאמצע שלי. עכשיו הכל אחרת, גם בבית וגם בחוץ. אני מביאה קלילות לחיים ולכל מקום, מרגישה טוב עם עצמי, יש תחושת מלאות, אני מספיק כמו שאני. ובשביל טיפוס פרפקציוניסט שהיה שופט את עצמו על כל צעד ושעל להגיד שאני זה מספיק זה חתיכת shift קסום."
טיפול זוגי המלצות - חנית
חנית
Designer
5/5

עכשיו אני במקום הראשון

"זו פעם ראשונה שאני בטיפול. תמיד אני זו שטיפלה באנשים. בלי להיכנס לפרטים היו דברים שסחבתי חמישים שנה והשתחררו. אני שמה את עצמי במקום הראשון וזה משפיע על כל רבדי החיים, כולל הזוגיות."
טיפול זוגי המלצות - חנה
חנה ש.
Designer
5/5

יש הרבה פחות מתחים בבית

"המלצתי על הטיפול הזה לכל מי שסביבי. בכל מפגש כאן משהו חשוב נחשף ומטופל. באתי מרחוק וזה היה ממש שווה את הנסיעות. גם בן הזוג שלי אוהב את התהליך שעברתי. הטיפול עזר לחזק את התקשורת בינינו והוריד מאוד את המתחים בבית."
טיפול זוגי המלצות - חנה ט.
חנה ט.
Designer

עוד המלצות על הטיפול:

"היחסים עם אשתי מאוד השתפרו, יש לי עוד כלים במזוודה חוץ מלצעוק או לשבור את הכלים. אני לא נעלב ממנה יותר, מדבר בסבלנות במקום להתפוצץ וזה גורם לה להיות קשובה אלי הרבה יותר."
ז.ש
"רציתי לשתף אותך שעוד חודשיים אני ו-ג' מתחתנים. נקודת ציון שגורמת לי לחשוב על כל מה שעברנו בדרך... ורציתי להודות לך על החלק החשוב שהיה לך בדרך שלנו. אצלך קרה היפוך הגלגל מבחינתי שהתחיל להסתובב לכיוון הרבה יותר אופטימי וחיובי"
א.מ
"היי גילי, רציתי לעדכן שמצב הזוגיות מאוד השתפר בעקבות העבודה שלי איתך. הויכוחים הסוערים שהסתיימו פעם באלימות מילולית או פיזית מצד אשתי כבר לא קורים יותר. אם היא מתחילה להתקרב לשם אז במקום לשתוק אני מיד מגיב ועוצר את זה כשזה קטן. עכשיו כשאנחנו מתווכחים זה קורה עם תקשורת טובה ועניינית, ועם הערכה והקשבה לצרכי האחר. אז רוצה להגיד תודה (: החיים פתאום נעימים בבית."
א.ל
"עד שהגעתי לגילי עברתי טיפולים שונים, כולל טיפול פסיכולוגי של מס׳ שנים, אימונים לזוגיות וכו׳, שלא עזרו לי לבנות זוגיות בריאה. ממליצה בחום לכל מי שמתקשה לבנות זוגיות טובה, או חווה קשיים בזוגיות קיימת, ובמערכות יחסים בכלל.
בהחלט טיפול שמשנה חיים."
תמרה
"הייתי מסובכת בסיפור הזוגי שלי. לא ידעתי להציב גבולות וזה גרם לי להתרסק שוב ושוב. עכשיו אני הרבה פחות מתרסקת. אני שמה גבולות גם לעצמי וגם לאחרים. וכבר לא חייבת להיות נורא בסדר... אני מאוד שמחה על התהליך. לא יכולתי לנחש שזה יהיה טוב כל כך. הבנתי שאני בעצם בסדר."
ש.ל
"היי גילי יקר, בעלי מאז כבר לא מתפרץ עלי!!! אני מרגישה את ערכי ומקומי ולא מאפשרת לזה לקרות! אין מילים להביע תודתי-תודתנו. היה ברוך והלוואי שזוגות רבים יהנו ממתנתך."
מ.ע
"יצאתי אדם חדש. אני זוכה לתהודה אחרת, מקבלת הערכה. יש משהו חיובי שהולך וצומח. אני מושכת אלי דיבור והתנהגות מסוג אחר. לא יכולתי להזמין לי טיפול מושלם יותר. זה כמו דלת חדשה שנפתחה."
א.ג
"יש שינוי ברמת ההקשבה של בעלי. בכל השנים האחרונות אמרתי לו מה מפריע לי אבל הוא לא הקשיב, ועכשיו הוא פתאום מקשיב ומוכן לעשות פעולות כדי לשנות. שמתי קווים אדומים והוא לא עובר אותם. השתנו יחסי הכוחות ואני מרגישה מעולה. המצב אצלי היה קשה ועם אצלי זה עזר זה יכול לעזור לכולן.. אני ממליצה על הטיפול הזה לכל מי ששוקלת להיפרד או אפילו עוד לפני שהיא מגיעה למקום הזה. "
ר.ב
"אלה המפגשים הכי ממוקדים, עוצמתיים ותכלסיים שעברתי, עם הכי הרבה כלים שקיבלתי במפגש טיפולי. וניסיתי המון דברים. למרות שגילי גבר, יש לו אינטיליגנציה רגשית מאוד עמוקה וטובה, הוא מאוד חד וגם מכוון מנקודה לנקודה, לא נתן לי להתברבר. באתי בגלל שחלה התרחקות הדרגתית בין בעלי לביני ועם הטיפול התקרבנו ומצאנו שוב האחד את השניה. מטפל זוגי מומלץ ביותר."
כ.ב
"התחלתי לשים גבולות והוא מכבד אותי על זה. בלי כעס, ברוגע, אני אומרת 'לא' וזה מתקבל. הייתי אצל הרבה מטפלים וניסיתי כל מיני שיטות, ואני מרגישה שהטיפול הזה היה ממש אפקטיבי ובתהליך מאוד קצר. ההבדל בין התחושה איתה הגעתי והתחושה שלי היום הוא פשוט מדהים."
ס.פ